Wij zijn april 2003 verhuisd naar een koopwoning. Netjes de beginstanden gemeld bij Essent, zowel schiftelijk als telefonisch. Op onze rekening werd nog steeds een voorschot afgescheven voor het oude adres. Na vele telefoontjes eindelijk de slot afrekening gekregen maar nooit een voorschotsberekening voor ons nieuwe huis. Na veel bellen met klantenservice en een brief naar het klachtenbureau zijn we nog niets wijzer. We zijn na 10 maanden nog steeds niet ingeschreven!!! Wat wij eigenlijk willen vragen is: Wie bepaald hoe en in hoeveel termijnen de achterstallige betalingen betaald moet worden??? Kan Essent van ons eisen dit bedrag binnen een bepaald termijn te betalen???