BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Hoe krijgen we ons geld terug van Emma Sleep?

Bijdrage door gebruiker
14-08-2024
180 keer bekeken
7 reacties

Op 14 februari hebben we een boxspring bij Emma Sleep gekocht. Toen deze bezorgd werd bleek het te groot om over de trap omhoog te krijgen, en werd het direct weer mee terug genomen door het vervoersbedrijf (Dynalogic).

We kregen we hier een bevestiging van (1 maart om 8:04):

'Gemiste levering: je Emma bestelling is teruggestuurd. Bestellingsnummer #0003-NPVGPU,

traceernummer 221866976. Helaas is je pakket teruggekomen naar ons magazijn. Neem even contact op met onze klantenservice. '

Vervolgens zijn we heel veel telefoontjes, mailtjes en beloftes verder, maar is het bedrag (€ 1722,95) tot op de dag van vandaag nog niet terugbetaald!

Dat hun systeem niet functioneert bleek ook uit het feit dat Dynalogic vele malen door Emma Sleep weer terug naar ons huis is gestuurd om de boxspring op te halen (die dus in hun magazijn stond).....

Kortom, het is om helemaal gek van te worden. Aan de telefoon en op de mail komen er zoveel excuses en wordt telkens beloofd dat ze het gaan oplossen. Maar dat is nu half augustus dus nog steeds niet gebeurd. Sterker nog: de enige werkelijke actie die soms volgt op zo'n begripvol en hulpvaardige gesprek/mail is dat we weer een verzoek van Dynalogic (aangestuurd door Emma Sleep) krijgen om een ophaal-afspraak te maken om de boxspring op te halen (in de afgelopen week nog)!! AAAAAAAHhhh!

Het is zo moeilijk te geloven dat een bedrijf z'n zaken zo slecht heeft georganiseerd. Wel allerlei mensen in dienst hebben bij de klantenservice, maar die stuk voor stuk tot helemaal niks in staat blijken te zijn, en het zeggen te zullen oplossen of door te zetten naar hun leidingevenden, die vervolgens ook niets voor elkaar krijgen. Ik raad de baas van dit bedrijf aan om eens goed naar alle opgenomen gesprekken te luisteren die bij de klantenservice binnen komen (op internet lees ik meer meldingen) en het systeem grondig te verbeteren, en de medewerkers werkelijke handvaten te geven om dingen op te lossen. Want als je maanden lang dezelfde loze beloftes moet doen aan dezelfde klanten die langzaam steeds hopelozer en bozer worden dan heb je toch ontzettend frustrerend werk en krijg je als bedrijf toch een heel slechte naam?

Maar ons gaat het nu om : hoe krijgen we het voor elkaar dat Emma Sleep de € 1722,95 gaat terug betalen?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.