ik heb in januari dit jaar een huis gehuurd van nederwoon vastgoed management. Echter zijn er al vele problemen geweest met dit pand. Zo is dit niet gereistreerd bij het kadaster en kan ik mij dus niet inschrijven bij de gemeente. Zo kan ik bijvoorbeeld geen huursubsidie aanvragen maar ook geen nieuw paspoort. Ik heb aleen heleboeldingen geprobeerd maar het gaat deze figuren alleen om geld. Hoe kan ik ze dwingen aan een oplossing te werken ?