goedendag, ik heb een Baristina koffieapparaat dat een half jaar oud en nu voor de 3de keer defect was en ook 3x is opgestuurd naar Philips. Men geeft nu aan dat het apparaat niet meer gemaakt kan worden en wil men via een bedrag terug storten compenseren. Ik wil echter gewoon een ander apparaat ontvangen , echter geven zij aan dat er geen voorraad is. Terwijl ik op de website van Baristina er gewoon een kan bestellen , dus geen voorraad probleem? Verder heb ik dit apparaat nieuw ontvangen ,ik heb het apparaat in de testfase mogen testen (vervolgens reviews geschreven ) en daarna tegen een gereduceerd tarief over kunnen kopen. Ik ben verder tevreden over het apparaat geweest en wil daarom ook graag een zelfde type apparaat terug maar dat is schijnbaar niet mogelijk volgens de klantenservice. Vreemd , terwijl er op de website geen voorraad problemen zijn. Zou er toch iets met dit type apparaat aan de hand zijn?
En wat als ik het apparaat wel voor het volledige bedrag gekocht had , was ik dan ook op deze manier behandeld? Ik verwacht ook niet het volledige bedrag van hen maar wel een nieuw apparaat zoals me beloofd was. Graag jullie reactie, alvast bedankt.
Laat een antwoord achter. Je kunt ook reageren op anderen. Lees onze spelregels.