We zijn een Buitenschoolse opvang en een atelier. Nu hebben we via groupon een bon gekocht van het bedrijf MRBBouw in Almere om een laminatenvloer te laten leggen.
Ze hebben de vloer veel te strak gelegd,dus geen ruimtes aan de zijkanten. De vloer is in april gelegd en begon al kort na het leggen omhoog te staan. Met heel veel moeite hebben we MRB terug kunnen laten komen om de vloer te herstellen,want men wilde geld van ons zien en ze hadden al een prijs beslist zonder eerst langs te komen en de situatie te bekijken. Daar zijn we niet op ingegaan en ze zijn een 1/2 uurtje langs gekomen en hebben een stukje aan de kant weggehaald en weg waren ze,maar dit heeft niets geholpen! De vloer is in alle ruimtes,gangen gaan opzwellen en er is zelfs midden in de grote atelierruimte een stuk laminaat die eruit is gegaan.De vloeren kunnen elk moment gaan "springen"!
We bellen al vanaf juni elke dag/week,maar de eigenaar Michael
vertikt ons terug te bellen.We krijgen steeds te horen of hij is op vakantie of hij is aan het werk en we zijn nooit terug gebeld sinds juni.
Nu hebben we 28 augustus Groupon gebeld met de vraag of zij contact kunnen opnemen met het MRB bedrijf ,want zij zijn uiteindelijk eht bedrijf dat de deal met hen heeft gesloten en afspraken heeft gemaakt dat er kwaliteit wordt geleverd. Ik kreeg als antwoord dat MRB de vloer moet komen herstellen (volgens groupon is dat de garantie) en dat zij contact zouden opnemen met hen en dat ik de volgende dag een mail zou krijgen hierover.
Ik heb donderdag 6 september gebeld naar groupon met de vraag waarom ik nog steeds niets gehoord heb en ik kreeg van hen te horen dat er besloten is dat ik hetzelf met MRB meot oplossen!!?? Ik heb hen gemeld dat dit niet klopt want zij hebben de deal gesloten en dit product aan ons verkocht. Maar groupon was kort en krachtig ,we moeten het zelf oplossen met MRB. We hebben hen gemeld dat we met KASSA en RADAR contact zullen opnemen, maar dat interesseerde Groupon niets. Ze zouden het noteren! We hebben vrijdag 7 september om 11 uur nogmaals MRB gebeld en kregen weer niet de eigenaar Michael te spreken en we hebben ze gemeld dat als we niet voor 17.00 uur die dag niet gebeld zouden worden ,dat we dan KASSA en RADAR om advies zouden vragen. Nou ja,,conclusie: we zijn niet teruggebeld!
Nu zijn wij dus ook een buitenschoolse opvang die binnenkort open moet gaan en de inspectie zal nooit ivm de veiligheid v/d kinderen nooit accepteren dat de vloer zo blijft liggen. De kinderen kunnen vallen uitglijden en zich bezeren aan de vloer. En het ergste is nu ook dat nu echt in alle ruimtes de vloeren opgezwollen zijn en echt niet zo'n klein beetje!
Graag zouden we advies van jullie willen weten hoe we zowel Groupon als MRBBouw zouden willen aanpakken,want onze mannen willen naar het bedrijf toegaan en de eigenaar hierover aanspreken,maar we zijn bang (de vrouwen) dat dit wel eens uit de hand kan lopen dan. En we zijn heel benieuwd of er nog meer klachten zijn over dit bedrijf via de groupon deals,want we kunnen ons echt niet voorstellen dat dit niet zo zou zijn nl.
We horen graag van jullie!
Yasmin en Dounia
[edit redactie]