Hallo
Wij hebben een vloer gekocht van ikea hij word dit jaar 2 jaar oud we zijn sinds vorig jaar al bezig om contact te krijgen met de ikea dat onze vloer niet Goed is
Bij de winkel zeggen ze dat wij contact moeten opnemen met de hoofdkantoor wij kregen hun telkens niet te pakken email werd retour gezonden Levering fout
Na meerdere malen bij je winkel geklaagd te hebben willen hun in de winkel ons nog steeds niet helpen. ..
Gelukkig hebben we nu eindelijk contact met t hoofdkantoor alleen worden wij niet geholpen Er is een wachttijd van 5 weken prima na door 5 weken moeten wij met foto's maken prima gedaan vervolgens krijgen we te horen dat we weer 5 weken moeten wachten ik hem in mijn mails al gezegd dat onze vloer gevaarlijk is en dat ik mijn dochter niet kan laten kruipen en dat we onze sokken kapot lopen
Dat boeit hun niks en laten ons gewoon wachten en weer doorsturen naar een ander persoon
Nu is mijn vraag wie of wat kan ik inschakelen zodat de ikea op de sodemieter krijgt en hun werk gaat uitvoeren
Onze vloer zit namelijk een productie fout in hij is perfect ingeklikt alleen last de top laag los en het is gevaarlijk voor onze dieren en on's gezin