hallo ik heb de afrekening gekregen van evolta energie.
uit de gegevens blijkt dat wij een stroomverbruik hebben van 10.000 kw per jaar.
nou we hebben televisie,pc ,droger ,wasmachine,vriezer,enz
maar asl ik de tests doe die je kan doen ,dan kom ik op een jaarverbruik uit van ongeveer 4000 kw en niet ruim 2 keer zo hoog.
ik krijg dus pas na 2 jaar de afrekening en moet nu in 4 maanden betalen en dat kan niet over een langere termijn.
wie weet wat ik kan doen???