BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Heeft Seats and sofa's mij opgelicht?

Bijdrage door gebruiker
28-06-2007
7 reacties

Zo'n 10 weken geleden kocht en we een bankstel met hocker voor 1200 euro. Helaas wasde bankmaar 1 soort stof te leveren en dat was natuurlijk de beste. Dat was de prijs nadat er een gratis hocker was gegeven en een tuinstel waar ik niets aan had was daarbij ook verrekend.

Behoorlijke prijs, maar op dat moment fair.

Dan krijgen we een telefoontje van seats and sofas dat de bank binnen is. Joepie denk je totdat je de brievenbus leeghaalt en tot onze schrik, onze bank nu voor 999 euro als introductieprijs werd aangeboden.

Bij een eerdere aankoop heb ik geen problemen gehad, dus bel het betreffende filiaal op om te kijken of er nog iets te regelen viel. Nou, Nee dus. Waarom regelen? wij hebben de bank toch voor dezelfde prijs nu zoals deze in de folder staat, zegt de mevrouw vriendelijk. (gratis hocker hebben we dus blijkbaar zelf betaald!)

Maar voor de zekerheid vraagt ze of het goed is als een mannelijke collega me hierover terugbelt. Dat was prima.

Met het idee dat er iets te regelen viel, werd tijdens het gesprek mijn frustratie enkel groter. Niet alleen had de beste man geen fatsoen mij aan het woord te laten, maar vertelde hij me dat de bank in de folder niet te leveren was voor die prijs omdat deze enkel voor de folder was samengesteld. Ze leverden alleen in onze dure stof!! Op mijn vraag waarom dan die prijs gaf hij te kennen dat het een folderstunt is. De bank is niet te leveren in de goedkope stof mevrouw, of verstaat u het na 3 keer nog niet! Ja, ik verstond hem wel, maar kon het niet geloven.

Ik voel me echt opgelicht. Wij hadden geen keus in stof en hebben te veel betaald voor een bank die nu veel goedkoper in de folder staat (een ander filiaal verzekerde ons echter dat de bank wel voor 999 euro met de dure stof verkocht wordt) Bovendien moest ik dus 10 weken wachten voor de bank die nu goedkoper is. Ik heb de bank nog niet, maar ze hebben al gebeld dat de bank binnen is en we hem moeten halen... als ik 'm niet haal, moet ik 30 % kosten betalen.

Help, ik voel me opgelicht, wat moet ik nu doen?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.