BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Heeft er nog iemand slechte ervaringen met EnergieFlex?

Bijdrage door gebruiker
03-02-2017
3 reacties
Afgelopen jaar beb ik bij Energieflex gekomen en dit is een prepaid systeem, je waardeerd je energietegoed op en krijgt dan van energieflex een berichtje wanneer je tegoed op is.
Vanaf het moment dat ik bij deze maatschappij zit was het ellende, iedere keer wanneer ik had op gewaardeerd kreeg ik na 2 a 3 dagen alweer een berichtje dat mijn energietegoed op was, tot het hoogtepunt in Oktober toen ik net had opgewaardeerd en de dag erna alweer een berichtje kreeg dat mijn tegoed op was, dit was onmogelijk ik verbruik geen 75 euro per dag. Ik heb gebeld en ze beweerden dat ze mijn betaling niet hebben binnengekregen, ik heb mijn betaalbewijs opgestuurd en daarvan werd ook beweerd dat het niet was binnengekomen, intussen liep mijn roodstand onterecht op en kreeg ik zelfs bericht dat waneer ik niet opwaardeerde ik zou worden afgesloten. Ik heb me suf gebeld en gemaild maar geen reactie van energieflex. Ik heb maar weer een bedrag overgemaakt maar dit was volgens hun een half uur te laat binnen en ik werd alsnog afgesloten en moest 289, - euro heraansluitingskosten betalen aan Energieflex. Dit kan toch niet? Wie heeft er meer een negatieve ervaring met Energieflex?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.