Ook ik heb, blijkt, zoals velen, klachten over leveranciers. Binnen een jaar tijd: De eerste klacht een geleverde keuken waar alles aan fout kon gaan. Tweede klacht eenSONY fotocamera die voor de 3e keer terug isen nu weerinmiddelseen derdeklacht over een fauteuil die voor de 3e keer weg moet omdat die niet in orde is. Allemaal gegronde klachten. Het is maar halen en brengen geblazen. Ik vraag me af of dat allemaal maar zo kan. Ik lees nu op deze website zoveel klachten dat je er gek van wordt. Moedeloos word je ervan en zodraje begint over geld terugvragen, smijten ze de telefoon erop of je kan aangetekende brieven sturen. Mij is wel gebleken dat Consumenten totaal geen macht hebben. Ondanks Vara Kassa, Consumentenbond, noem maar op. Zoiets moet toch eens Europees en zeker nationaal vastgelegd worden lijkt me. Je zal maar een oud baasje van 80 zijn zonder computer en een grote bek (ja die heb je helaas nodig vandaag aan de dag).Ik vind het onvoorstelbaar dat hier niets aan wordt gedaan. Zoals bijvoorbeeld wat ik hier vaal lees dat een consument (ook binnen de garantietermijn) moet aantonen of een product ondeugdelijk is of niet en ga maar zo door. Soms vraag ik me af of consumentenorganisaties niet samenspannen of een wit voetje bij fabrikanten willen halen?