BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Hebben meer mensen slechte ervaringen met de service van Bosch/Siemens ?

Bijdrage door gebruiker
07-03-2010
66 keer bekeken
17 reacties
Hebben meer mensen slechte ervaringen met de service van Bosch/Siemens ?
Mijn Siemens wasmachine van nog geen 3 jaar oud "verloor"een kunststof wasrib. deze was, ondanks zorgvuldig en zuinig gebruik, zomaar afgebroken.
Er werd beweerd door B.S.H. B.V.
(Bosch,Siemens,Huish.) dat de wasrib niet vervangen kon worden
en dat er een hele nieuwe trommel in moest voor € 300,-, Met een zgn. coulanceregeling hoefde ik "slechts" €150,- te betalen.
Maar de monteur die de machine kwam repareren zei dat hij "toevallig" nog zo,n rib in zijn auto had.
Hij klikte deze zo weer in de tromme, maar dit kostte me € 135,-
Ik ging hier niet mee akkoord, dus heeft hij er toch een nieuwe trommel ingezet voor €150,-
Ik ga hier niet mee akkoord, maar heb ,volgens mij, geen andere keus meer.
Ik kan niet zonder wasmachine.
Ik zal echter nooit meer iets van Siemens of Bosch kopen!
Graag reacties.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.