Hebben meer mensen slechte ervaringen met de service van Bosch/Siemens ?
Mijn Siemens wasmachine van nog geen 3 jaar oud "verloor"een kunststof wasrib. deze was, ondanks zorgvuldig en zuinig gebruik, zomaar afgebroken.
Er werd beweerd door B.S.H. B.V.
(Bosch,Siemens,Huish.) dat de wasrib niet vervangen kon worden
en dat er een hele nieuwe trommel in moest voor € 300,-, Met een zgn. coulanceregeling hoefde ik "slechts" €150,- te betalen.
Maar de monteur die de machine kwam repareren zei dat hij "toevallig" nog zo,n rib in zijn auto had.
Hij klikte deze zo weer in de tromme, maar dit kostte me € 135,-
Ik ging hier niet mee akkoord, dus heeft hij er toch een nieuwe trommel ingezet voor €150,-
Ik ga hier niet mee akkoord, maar heb ,volgens mij, geen andere keus meer.
Ik kan niet zonder wasmachine.
Ik zal echter nooit meer iets van Siemens of Bosch kopen!
Graag reacties.