Goede middag forumlezers,
Om direct met de deur in huis te vallen het volgende. Mijn oma heeft eind november 2008 een relaxstoel gekocht bij Happy Meubel te Utrecht en 250,-- euro aanbetaald. Eind januari zou de stoel bezorgd worden, maar we hoorden niets. Na eerst rustig gewacht te hebben heeft mijn moeder gebeld en te horen gekregen dat het nog twee weken zou duren.
Afgelopen weekend ben ik zelf eens langs gegaan bij Happy Meubel en wat bleek, het pand is helemaal leeggehaald en Happy Meubel lijkt verdwenen. Ook de telefoon wordt niet meer opgenomen.
Heeft iemand dezelfde ervaring met Happy Meubel uit Utrecht? Wat kan ik op dit moment ondernemen om de aanbetaling van m'n oma terug te krijgen?
Hoop veel ervaringen en tips van jullie te ontvangen.
Met vriendelijke groet,
Christiaan