Volgens Eneco kost het niets meer om over te stappen op groene stroom maar je moet je wel aanmelden.
Mijn vraag is hierop waarom ze niet alle klanten over zetten op het groene pakket als ze echt zo met het millieu begaand zijn?
Zit hier weer en bekend addertje onder het g(r)as??