Hallo allemaal,
Afgelopen maandag waren wij bij S&S te mijdrecht om een 2 en 3-zits bank te bekijken die wij in de folder van S&S hadden zien staan. Aangezien wij al een bank hadden besteld bij profijtmeubel, maar de prijs van de soortgelijke bank van S&S veel lager was, besloten wij om de bank bij profijtmeubel te proberen te cancelen. Na telefonisch met de verkoper van profijtmeubel, was dit geen enkel probleem, en de aanbetaling word netjes terug gestort (KEURIG!!!!). wij dus vandaag (woensdag) opnieuw naar S&S te mijdrecht, en wat bleek, de bank was ineens €50,- duurder, opzich nog niet zo'n probleem, want het prijsverschil was nog steeds daar....de verkoper paste de prijs zelfs weer aan als de prijs van maandag. Toen wij hem erop attendeerden op de aktie, waarbij je bij aankoop van ELKE bank een complete keukenset kreeg (dit stond groots vermeld op grote posters op het raam), vermelde de verkoper dat dit deze niet geldig was, en nog een paar onduidelijke smoesjes. Wij hebben hierop buiten een foto gemaakt van deze poster, en gaan alsnog deze set eisen, als onze bank binnen komt. nou is mijn vraag hoe kan ik deze klacht ook bij "het" hoofdkantoor van S&S deponeren, en sta ik sterk?hoor het graag. met vriendelijke groet Robert en Bianca