Vorig jaar maart is onze meterstand opgenomen, door de firma Liander. Toen bleek deze twee maal zo veel te zijn als de voorgaande jaren. De meter is uiteindelijke vervangen, deze bleek stuk te zijn. De Liander heeft gecorrigeerde meterstanden, in december, doorgegeven aan de NUON. Deze bleken echter niet juist. Gecorrigeerd op 9 januari dit jaar door Liander en meteen gecorrespondeerd aan NUON. Echter NUON heeft een achterstand met het verwerken van mail en post, waardoor er nu, BIJNA EEN JAAR LATER, ons nog steeds een hele hoge jaarrekening boven het hoofd hangt. Het afgelopen jaar iedere paar weken gebeld en iedere keer is er geen toezegging wanneer een en ander geregeld gaat worden.....