Hallo allemaal,We zitten met een probleem waar we zelf niet helemaal meer uitkomen.We hebben begin dit jaar een nieuwe keuken gekocht bij een klein keukenbedrijf waar we goede ervaringen mee hadden.Echter zijn we nu niet meer zo tevreden...De keuken zou namelijk 4 april geplaatst worden maar dat werd na overleg een week verplaatst. Er waren wat problemen met de levering van de keuken en ook wij zouden een weekje uitstel wel kunnen gebruiken om zo de laatste aanpassingen te kunnen treffen.We zouden gebeld worden voor nadere details alleen dat is niet gebeurd.We moeten sindsdien zelf maar achter hun aanbellen en afspraken worden niet nagekomen.Zo zeggen ze steeds terug te bellen en moeten we nog steeds een installatietekening krijgen om alle elektra ed goed te kunnen plaatsen.Na een bezoekje van onze kant werd er gezegd dat er helemaal geen afspraak was gemaakt voor de plaatsing van de keuken maar dat de keuken die week bij HUN geleverd zou worden en dus niet bij ons (week na 4 april).En dat de monteurs nu helemaal vol zitten en het de laatste week van april of eerste week van mei pas geplaatst zou kunnen worden.We waren hier natuurlijk niet blij mee want nu zitten we al bijna 1,5 maand zonder keuken.En nog steeds weten we niet wanneer de keuken gaat komen maar wel heb ik al de factuur gekregen met het verzoek het restantbedrag te betalen (+/- 5500) maar dit zijn wij natuurlijk niet van plan.Ook willen wij eigenlijk niet meer het volledige bedrag betalen want het kost ons op deze manier veel geld (kant en klare maaltijden, uit eten ed) en vinden wij gewoon dat we niet goed en netjes behandeld worden.Deze week komt misschien de keuken, alleen weten wij hetzelf nog niet en willen we graag om de tafel maar we weten eigenlijk niet of we ergens recht op hebben en wat een redelijk bedrag zou zijn...Misschien heeft iemand hier ervaring mee of kan ons juridisch een handje op weg helpen?Groeten Angela