hallo,wij hebben een bed gekocht bij leen bakker (elektrische boxspring)ze hadden een leuke op=op aktie dus dachten wij dit is onze kans voor een nieuw bed!!!ik ging naar leenbakker in Meppel om t bed te bekijken en te bestellen maar onze maat was er niet meer dus had ik de keuze voor een grotere maat en dat wou ik eerst ff met m'n man bespreken, toen kreeg ik te horen dat t snel ging met de verkoop en als ik de volgende dag zou komen dat het bed er dan waarschijnlijk niet meer was dus heb ik m'n man vanuit de winkel gebeld en overlegd om het te kopen.alles was op dat moment op voorraad, het zou anderhalve week later bezorgd word,( moesten alvast 250,= euro aanbetalen.)worden wij 1 dag voor de levering opgebeld dat de matrassen niet meer leverbaar waren en dat ze wel andere hadden maar dan moesten wij bijbetalen en zelf ophalen bij het filliaal te meppel, naar veel overleg met de klanten service zijn wij het daarovereen gekomen maar werd de levering van het bed weer een halve week later. (terwijl ons oude bed al weg was gebracht)nu zijn wij 2dagen voor de levering weer gebeld dat ons bed weg is ,gewoon spoorloos verdwenen en ze hebben ook geen oplossing hiervoor.het komt er op neer dat wij nu op 2 matrassen op de grond slapen en allerlei onkosten hebben gemaakt + een aanbetaling op dat bed , nu gewoon helemaal niets hebben/krijgen.we zitten met onze handen in het haar en weten niet wat we hiermee moeten doen? waar hebben wij recht op? we hebben het gekocht toen het nog op voorraad was.....wie weet wat onze recht is in deze kwestie.!mvg monique