Gebruik al jaren geïmpregneerde vloerdoekjes ( onder een vloerwisser ) , maar sinds een tijdje laten ze meer stof liggen dan ze opnemen bij elke beweging die ik met de wisser maak laat het doekje stof vallen
het is nu dus bezigheidstherapie nieuw stof opnemen , oud stof laten vallen
en nee het doekje is niet vol dit gebeurd al met een nieuw doekje
heeft iemand tips ik word hier een beetje moedeloos van
alvast bedankt Gr yola