BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Geen reactie op reparatie-opdracht aan Montel

Bijdrage door gebruiker
14-06-2008
5 reacties

Op 28 december 2000 heb ik een elektrisch verstelbare stoel met 3 motoren gekocht bij De Fauteuillerie in Zwolle. Omdat het bedieningspaneel voor de motoren nogal eens hapert, heb ik op 17 april j.l. na telefonisch overleg via een selectieprogramma van Montel Service verzocht om een z.g. service-aanvraagformulier toe te sturen. Omdat ik dit nog steeds niet ontvangen heb, heb ik op 6 juni j.l. een herinnering per Email gestuurd. Ook daar heb ik geen reactie gekregen. Heeft u ook slechte ervaringen met de service van Montel? Wat kan ik volgens u het beste doen?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.