BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Geen nachtstroom verbruik, wel een contract.

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
23-01-2007
  •  
22 antwoorden
  •  

Beste mensen,

Vorige week kreeg ik een kaart om de meterstanden door te geven en ik wist dat wij een contract afgesloten hadden voor dag en nachtstroom, maar meter nr. 2 (nachtstroom stond nog steedsop dezelfde stand na2 jaar) liep dus niet.

Ik had er eerder helemaal niet op gelet, maar toen ik de afrekening van vorig jaar er bij hield viel het me pas op.

Naar Essent gemaild en de vraag voorgelegd hoe dit nou zat.

Het antwoord was dat deze geactiveerd moest worden.........ik terug gemaild met de vraag hoe dat dan in zijn werk ging, hadden wij dat moeten doen, of is dit een fout van Essent?

Ook heb ik gevraag in de email hoe dat dan zit met de misgelopen voordelen van de goedkopere stroom 's avonds en in het weekend.

Ik heb deze email intussen 3 keer verstuurd en er tot op heden nog geen antwoord op gekregen.....................

Kunnen wij hier iets aan doen en zo ja, wat dan?

Kunnen wij hiervoor gecompenseerd worden?

Het is toch volgens mij een fout van Essent als je een contract afsluit met piek/dal tarief en vervolgens word deze meter nooit geactiveerd, weg met de voordelen van piek/dal tarieven!

Vast bedankt voor jullie antwoorden.

M.vr.gr.

Ansepans

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.