BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Geen financiële compensatie van Liander?

Bijdrage door gebruiker
09-12-2016
20 reacties
Binnenkort gaat Liander in deze winterperiode de elektrakabel in onze straat vervangen. De werkzaamheden duren 8 uur dus een werkdag lang. Wij wonen in een 0 op de meter woning en zijn VOLLEDIG afhankelijk van elektriciteit. We kunnen dus NIETS deze dag........en hebben ook geen verwarming. Het is verplicht dat er iemand thuis blijft tijdens deze werkzaamheden......dus zit de persoon in kwestie niet alleen in de kou maar kan ook geen thee of koffie zetten.
Als alles weer aangesloten en in werking gesteld kan worden betekent dit dat de warmtepomp van de module 6 uur lang op volle toeren zal moeten draaien om de ingestelde temperatuur weer te kunnen bereiken. Dit is een duur grapje......en Liander geeft daarvoor GEEN compensatie. Hoe en bij welke instantie kan in daartegen protesteren?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.