wij hebben lang teveel betaald voor het gas, dit zou goedkoper worden zodat wij hier iets van terug zien, nu blijkt dat er energiemaatschappijen zijn die per 1 juli de gasprijs hebben verhoogt, rijst natuurlijk de vraag hoe dit mogelijk is en wanneer wij eens wat retour zien voor het teveel betaalde want over het algemeen betalen wij gewoon teveel voor energie, vr.gr., GvU