Ik kan voor het eind van dit jaar mijn 1 jarig vast contract voor gas/licht opzeggen. Wat kan ik het beste doen voor 2010? Vast of variabel? Zijn er hier experts die mij kunnen adviseren. Vlgs mijzelf is het altijd een gok, maar wat is de evtle.verwachting van de gas/lichtprijzen voor 2010? Ik zit bij RWE/Essent.