ik woon op mezelf en maak geen gebruik van gas ik kook elektrisch heb blokverwarming en heb een elektrische boiler maar... ik krijg wel een bedrag van 95 euro op mijn jaarafrekening wat vorig jaaar nog 40 euro was, ik kan niet bevatten dat je moet betalen voor iets waar je absoluut geen gebruik van maakt. Is er iemand die er wat vanaf weet want ESSENT kan het me ook niet vertellen en de woningbouwvereniging ook niet???Of zijn er meer mensen die hetzelfde heben meegemaakt?