wij hebben een keuken bij nieuwenhuis keukens aangeschaft met 5 x keukenapparatuur van smeg. Bij de koop is ons toegezegd op die apparatuur 5 jaar garantie te krijgen. Nu iets meer dan 2 jaar na dato, blijkt dit niet zo te zijn, omdat wij binnen een maand na plaatsing dit zelf aan hadden moeten vragen bij smeg. Dit is ons niet verteld, er is gewoon gezegd dat wij 5 jaar garantie hadden. Nu moeten wij de kosten voor reparatie zelf betalen. Hiermee ga ik uiteraard niet acooord. Ik heb de monteur net wel betaald, omdat hij anders niets ging doen, maar ik vraag me af hoe ik dit nu het beste kan aanpakken.