BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

garantie/schadeafhandeling Ikea

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
07-08-2006
  •  
7 antwoorden
  •  

Wij hebben een tijdje terug een keuken van Ikea gekocht.Deze heb ik zelf gemonteerd.

Nu blijkt(binnen garatietermijn) dat het werkblad aan de voorrand opbold.(vochtindringing)

Ik heb Ikea hierover in kennis gesteld.Na een week(of twee)werd ik vandaag teruggebeld,met de mededeling dat ik een n ieuw blad krijg.

Het probleem is dat zo'n blad niet zoveel kost,maar het demonteren van het ondeugdelijke blad,en vervolgens het monteren van het nieuwe blad,niet zo eenvoudig is.

Het blad zit nu in gemonteerde staat ingeklemd tussen een muur,een ander blad,en de tegels aan de muur.

Ik heb aan de telefoon vandaag met Ikea dit uitgelegd,maar zij willen alleen de demontage/montage doen als ze het zelf geinstalleerd hebben of wanneer ik een rekening kan laten zien van een bedrijf dat de installatie gedaan heeft.

In mijn visie is er schade ontstaan door een ondeugdelijk produkt.

Kan ik hier niets aan doen?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.