Op 15 Maart is er bij mij een kast (twv 1600 €) geleverd van de firma Topteak. Bij een kast gemaakt van Teakhout zijn er natuurlijk enkele dingen waar je rekening mee moet houden zoals de luchtvochtigheid in huis. Ik heb dus een regelaar in huis die de luchtvochtigheid rond de 70 % houd, zoals aanbevolen door de firma Topteak. Echter eind april stelde ik desondanks vast dat er enkel spleten zich vormde in de kast, enkele tot 1.5 cm. Ik dus naar de zaak om te vragen wat er moest gebeuren. Ik krijg daar wat telefoonnummers van verantwoordelijken en de timmermannen die daar aanwezig waren vertelden mij dat ze dan wel zouden komen kijken om dit euvel te herstellen of desnoods de kast te vervangen. De telefoontjes hielpen niet veel en zelfs op de emails werd er niet geantwoord. Elke keer weer krijg ik te horen dat ze contact met mij gaan opnemen, maar niemand belt mij terug, wat een service. Kan ik Kassa mee inschakelen om mij te helpen of moet ik blijven bot vangen tot mijn garantie uiteindelijk verlopen is?