BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

garantie stoomcabine

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
13-01-2007
  •  
9 antwoorden
  •  

enige tijd geleden hebben wij door de Baderie een badkamer laten installeren. Hierin zat ook het leveren en plaatsen van een stoomcabine. Het merk en type van decabine hadden wij zelf uitgezocht. De Baderie leverde dit merknormaal niet maar na onderzoek hebben ze toch besloten om het aan ons te leveren.

Na enige tijdstopte de stoomfunctie. Na wat gebel en een bezoekje bleek de Baderie het probleem niet op te kunnen lossen. Na nog wat gebel bleek de leverancier failliet. Inmiddels isde hele cabine onbruikbaar omdat de jets het niet meer doen en ook de thermostaatkraan het heeft laten afweten.

De Baderie stelt nu dat ikzelf de cabine heb uitgezocht en omdat de leverancier failliet is zij nu niks meer voor ons willen doen.

Ik ben van mening dat De Baderie wel een oplossing moet geven omdat zij de cabine uiteindelijk hebben geleverd en geplaatst.

Iemand advies hoe ik dit verder moet aanpakken ?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.