BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Garantie? rechten van een consument?

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
15-11-2006
  •  
6 antwoorden
  •  

Goeiedag! Ik hoop dat iemand mij kan adviseren over het volgende:

Ik heb 1 1/2 jaar geleden een bank + poef gekocht van het merk Danca bij een design outlet in Breda. Na reeds 9 maanden zag ik dat het zitvlak van de bankbegon te slijten inmiddels is het gehele zitvlak afgesleten. Ik heb zowel na 9 maanden als nu contact hierover gehad met de winkel, maar zij geven aan dat ze geen garantie verlenen op de meubels. Ze verwijzen naar een bord dat beneden in de hal hangt waar dit inderdaad op staat. Dit is mij tijdens de koop niet vertelt en het staat ook niet op de verkoopbon.

Inmiddels hebben ze mij een aanbod gedaan dat ik tegen inkoopprijs (€650!)een nieuwe hoes kan krijgen en dat zij daar dan nog eens 10% korting op willen geven. Maar stof die op mijn bank zit is uit de collectie genomen (heel vreemd??) dus dan zou ik ook voor mijn poef een nieuwe hoes aan moeten schaffen.

Je begrijpt dat ik niet blij ben met deze gang van zaken, kan iemand mij vertellen wat mijn rechten zijn?

Alvast bedankt voor de moeite, Marlous

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.