Wij hebben nog geen jaar ons nieuwe boxspring bed. Het is een goeie omdat we beiden rugpatient zijn. Binnen een jaar kreeg ik dus in mijn matras "bobbels" over de hele breedte van de matras. Daarvan heb ik een foto gemaakt en ik ben naar Sleeptrend gegaan waar we hem hadden gekocht. De verkoopster bleek iemand van kantoor te zijn en kwam de volgende dag zelf kijken. Ze stelde vast dat dit een fabrieksfout moest zijn en we moesten zo snel mogelijk een nieuw matras hebben. Twee weken later was er nog geen teken van leven van Sleeptrend en we zijn gaan bellen. Een nieuw matras zat er niet in maar het kon wel gerepareerd worden. Alles werd uitgelegd en ik had geen keuze, zo kon ik er maar met moeite op liggen. Het zou nog wel ruim 3 weken duren want de technische dienst had vakantie. Na vijf weken hebben we maar weer gebeld en het telefoontje leverde het volgende op: 1e. Morgen wordt de matras opgehad en over twee weken is hij terug. 2e. Het kost wel 35 euro want de garantie is maar 3 maanden over matrassen. Daar wisten we niets van en bij een goed bed van 3000 euro verwacht je dat niet. Ik moest maar achterop de bon kijken, daar stond het.Ja, achter op de bon stonden garantiebepalingen en daar stond hetzelfde in alleen...dat ging over een waterbed en dat is wel even wat anders. Kunnen wij op een of andere manier ons recht halen voor iets dat meteen als fabrieksfout werd betiteld en daarnaast is de matras van een waterbed onvergelijkbaar met die van een boxspring.....
Ik ben heel erg benieuwd!
Sanne