BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Garantie of service of helemaal niets??

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
09-02-2007
  •  
4 antwoorden
  •  

In april 1997 werd er bij ons een nieuwe keuken geinstalleerd.Na enkele maanden liet de kunststof folie waarmee de deurtjes overtrokken zijn los en ging bol staan.Na reclamatie bij de keukenleveracier werd deze onder garantie vervangen met de mededeling dat e.e.a. werd veroorzaakt door een fabrikagefout. Men zou milieuvirnedelijke lijm gebruik hebben.Zoals te verwachten was heeft hetzelfde probleem zich in de loop der jaren ook voorgedaan bij de andere deurtjes.Ook deze werden vervangen maar bij de laatste keer moesten wij zelf 50% van de kosten bijdragen. Dit hebben wij met tegenzin gedaan.Inmiddels zijn we weer een jaar verder en op dit ogenblik laat van zo'n 5 deurtjes de folie weer los.De keukenleverancier laat het nu echter geheel afweten. De keuken is immers uit de garantie. Mijns inziens de keuken op zich wel, maar niet de deurtjes want die zijn later allemaal al een keer vervangen. Ook de importeur geeft niet thuis en reageert op geen enkele wijze.Een keuken mag blijkbaar geen 10 jaar mee meegaan,Moet ik het hiermee eens zijn of heb ik alsnog recht op vervangen van de deurtjes??B.J. Udo

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.