BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Garantie matras

Bijdrage door gebruiker
08-04-2008
1 reactie

In juni 2006 hebben wij een matras gekocht, waar 3 jaar garantie op zit.

Op dit moment is er al een behoorlijke ligkuil ontstaan. We hebben de winkel gebeld waar deze matras gekocht is, maar deze is inmiddels overgenomen door een nieuwe eigenaar en heeft ook een andere naam gekregen. Personeel van deze winkel is komen kijken naar de matras.

Een week later hebben we opnieuw gebeld. De eigenaar zegt dat we bij aankoop de verkeerde matras geleverd hebben gekregen. Deze is niet geschikt voor een volwassene. Daarnaast is al 2/3 van de garantieperiode verstreken, dus zal er maar een klein deel vergoed kunnen worden.

Wat moeten we nu doen? Kunnen we het krijgen van de verkeerde matras verhalen op de nieuwe eigenaar? Heeft iemand een tip?

Bedankt alvast!

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.