BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Garantie Dyson stofzuiger

Bijdrage door gebruiker
30-05-2024
233 keer bekeken
5 reacties

Goedemiddag,

Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.

Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.

Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel gekker dat ik als het onderdeel over 2 weken nog niet heb er een nieuwe bestelling geplaatst moet worden omdat de order dan automatisch verwijderd wordt uit het systeem.

Ben uiteraard enorm teleurgesteld in de gang van zaken en hierdoor lenen wij regelmatig een stofzuiger bij de buren,

Wat kunnen we nog doen want is een leverancier niet verplicht om gewoon normaal te leveren en niet de consument aan het werk te zetten om zijn garantie onderdelen te regelen en monitoren?

Mvg

Gerard

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.