Hallo, juni 2004 hebben we de badkamer helemaal vernieuwd. De thermostaatkraan, wastafelkraan en douchekop met glijstang hebben we bij de praxis gehaald. Chrome met RVS finish.
Nu merkte ik afgelopen weekend, dat het laagje op de douchekop begint los te laten en bij nadere inspectie ook op de kranen en glijstang. Sinds eind vorig jaar heb ik het middel "Cif Power Clean Badkamer" omdat dit in de boodschappendoos van de SuperdeBoer gezeten heeft. (is me zelf eigenlijk te duur, dus zou het niet zelf kopen).
Maar goed, de kranen etc hebben 5jr garantie, dus wij naar de Praxis."Nou mevrouw, dan heeft u vast een verkeerdschoonmaakmiddel gebruiktmet schuurmiddel" Dus er was niets aan te doen, zou tochvandaag teruggebeld worden.
Vandaag ook Cif gebeld, er zit volgens hen uitdrukkelijk GEEN schuurmiddel in het product. Mijn klacht wordt wel intern doorgestuurd.
Praxis belt en meldt, dat ze niets verder kunnen doen. Na mijn verhaal over Cif, neemt hij toch nog een keer contact op met de leverancier, hij wil mij geen telefoonnummer daarvan doorgeven. Half uurtje later belt hij weer op, dat er toch niets gedaan kan worden, want er zit wel anti-kalk middel in het spul, dus komt het loslaten van de finish daardoor. Ik kan nu met 30% korting nieuwe kranen etc komen kopen of anders niets.
Op het product staat alleen, dat je het niet mag gebruiken op marmer en kalksteen, maar dat is dus niet van toepassing.
Mijn vraag is dus nu: waar moet ik zijn voor mijn recht??? Moet de Praxis mij wel de garantie verlenen, want het had met elk ander schoonmaakmiddel ook kunnen gaan loslaten, of moet ik naar Cif, want het is daardoor losgelaten (wat dus ook nog maar de vraag is....)
Gaarne hulp in deze kwestie. Alvast bedankt!!!