Hoi allemaal,Ik wil jullie graag een probleem voorleggen. Begin 2006 hebben wij een garage gehuurd van een woningbouwvereniging. Bij het tekenen is er een overeenkomst aangegaan voor onbepaalde tijd. Afgelopen donderdag kregen wij een brief van dezelfde woningbouwvereniging dat de garage die wij huren op de nominatie staat gesloopt te worden, omdat het winkelcentrum waar deze garage achter ligt gerenoveerd gaat worden. De woningbouwverenging heeft namelijk deze grond nodig om de renovatie mogelijk te maken. Let wel: De woningbouwvereniging weet dit al langer dan 3 jaar en er is bij het tekenen van het contract niets van deze plannen aan ons meegedeeld. Bovendien staat er in de brief dat het bestemmingsplan nog gewijzigd moet worden (waarom dan nu al de garage slopen?) en dat wij de garage in augustus leeg op moeten leveren. En ,dit is dus het toppunt, bieden zij geen vervangende garage aan. Zijn er experts die weten wat ik moet doen en wat mijn rechten in deze kwestie zijn.Alvast bedankt!Nico