Hallo lezers,
Enkele jaren geleden heb ik een Miele wasmachine aangeschaft. Maar al gauw ontdekte ik dat er overal gaatjes in mijn wasgoed zaten. Ik had werkelijk geen idee waar die gaatjes vandaan kwamen. Even nog getwijfeld of er muizen in huis waren maar nergens een vieze lucht of keutels. Tot ik iemand hoorde zeggen dat haar wasmachine trommel gaatjes veroorzaakte. Ik heb mijn trommel nagekeken en jawel hoor, ik voelde een oneffenheid bij een van de gaatjes. Nu is de garantie dus allang verlopen en met budget waar ik van rond moet komen is er geen enkele kans om dit te laten repareren.
Mijn vraag is: wat kan ik hier zelf aan doen?