BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

foute prijs in overeenkomst

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
05-03-2006
  •  
3 antwoorden
  •  

Wij hebben een wandmeubel besteld bij een meubelzaak. Wij zijn in het bezit van een getekende leveringsovereenkomst en een specificatie van alle onderdelen. Een uur nadat wij de winkel verlaten hebben worden we gebeld omdat er een fout in de overeenkomst zit. Men was vergeten een bepaald onderdeel, die wel op de specificatie staat, bij de prijs op te tellen.

Mijn vraag is nu, kan ik de meubelzaak aan de eerder afgegeven prijs houden want koop is koop, of ligt het toch anders?

Alvast bedankt,

Martin

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.