BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Fout ligt bij Essent, kan ik korting eisen?

Bijdrage door gebruiker
23-04-2014
3 reacties
Ik ben erachter gekomen, per toeval, dat er een fout door was betreft de meterstanden.
In eerste instantie heeft Essent mij de schuld gegeven en ik moest bewijzen dat ik iets fout heb gedaan. Ik ben 5 dagen aan een stuk aan het bellen geweest, met makelaar, Essent en Enexis. Papierwerk helemaal overhoop gehaald. Dit allemaal omdat ik bang was een rekening te krijgen van een aantal duizend euro's. Achteraf bleek dus dat ik niets verkeerd heb gedaan, maar Essent zelf. Ze gaven aan dat ik mijn telefoonspecificatie kon afgeven dat de belkosten werden vergoed. Nou staat het nummer van Essent helemaal niet op de specificatie, dus vroeg ik om een korting.
Ze willen mij afschepen met een korting van 5 euro!!!!!
Waar heb ik in dit geval recht op? Heb ik uberhaupt wel recht op een korting????
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.