Wij hebben bij nekkerman een fornuis gekocht, een everglades.
na nog geen twee weken is het geëmailleerde zwart al van de eerste pit gesprongen. gebeld naar nekkermann en binnen twee weken een nieuwe pit in de brieven bus. tot zo ver ging het goed.
maar nu begint het geëmailleerde zwart in de oven ook lost te laten.
wij zien hierdoor het hele fornuis niet meer zitten. en willen het dus niet meer. nekkerman ge belt, het probleem uit gelegd. die zeggen dan u mag een kledingkast of iet anders uit zoeken. Nekkeman luistert niet naar wat wij willen.
Heeft iemand dit ook wel eens mee gemaakt. en wat is er tegen te doen.
M.vr.gr Jurgen bergman