BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Op zaterdag 29 augustus is Kassa weer terug op tv!

Fornuis van nekkermann

Bijdrage door gebruiker
08-12-2009
5 reacties
Wij hebben bij nekkerman een fornuis gekocht, een everglades.
na nog geen twee weken is het geëmailleerde zwart al van de eerste pit gesprongen. gebeld naar nekkermann en binnen twee weken een nieuwe pit in de brieven bus. tot zo ver ging het goed.
maar nu begint het geëmailleerde zwart in de oven ook lost te laten.
wij zien hierdoor het hele fornuis niet meer zitten. en willen het dus niet meer. nekkerman ge belt, het probleem uit gelegd. die zeggen dan u mag een kledingkast of iet anders uit zoeken. Nekkeman luistert niet naar wat wij willen.
Heeft iemand dit ook wel eens mee gemaakt. en wat is er tegen te doen.

M.vr.gr Jurgen bergman
Delen:
Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Antwoorden (0)