BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

formido

Bijdrage door gebruiker
15-01-2011
7 reacties
2 Jaar geleden kochten wij bij formido een badmeubel van het fabricaat fackelmann.
Nu, na 2 jaar is aan een van de zijkanten de toplaag aan het loslaten. Door vocht is de binnenkant gaan uitzetten.
We ventileren met het raam wagenwijd open na iedere bad- of douchebeurt. Raam is eigenlijk alleen dicht ondertussen...
Fackelmann is een duitse fabrikant en dus nergens bij wat voor branche dan ook aangesloten. Zij stellen zich op het standpunt dat er na een jaar geen garantie meer is. Formido geeft niet thuis en verwijst naar de fabrikant.
Het is slechts een kant van het meubel. De rest is in ongehavende staat. De logica dat deze kant van het meubel niet tegen een vochtige omgeving kan ontgaat me dan ook volledig. We hebben het hier over een badmeubel. En, wij zijn met alle zijden op dezelfde manier omgesprongen. Tot wie moet ik me wenden?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.