Beste,31-12-07 heb ik bij Flevolicht en Wonen in Barneveld een bank besteld. Deze werd met veel vertraging pas op 23-05-08 geleverd. Vanwege de vertraging kreeg ik een tegoedbon. Echter, de bank had veel gebreken. Op 6 plaatsen was de stof te strak gespannen, dan wel te ruim. En de vering van de zitting was op 4 plaatsen niet goed. Op een plaats zakte binnen een maand de zitting volledig door. Op 12-07-08 diende ik schriftelijk deze klachten in.Op 23-07-08 bevestigde Flevolicht schriftelijk mijn klacht.Er vond telefonisch contact plaats. Er werd toegezegd dat er een monteur zou komen voor een tijdelijke reparatie. Ik zou gebeld worden om een afpsraak in te plannen.Op 31-07-08 bevestigde Flevolicht schriftelijk dat er inmiddels een nieuwe bank besteld was.In september heb ik weer contact opgenomen, er was namelijk nog geen afpsraak met een monteur. In oktober kwam de monteur om de bank tijdelijk te repareren.Ik hoorde verder niets meer van Flevolicht over mijn nieuwe bank.Op 3-01-09 bel ik Flevolicht voor opheldering. Klachten afdeling niet bereikbaar. Maar ik zou op 05-01-09 terug gebeld worden.Op 05-01-09 ik word niet gebeld. Wanneer ik zelf bel is de klachten afdeling niet bereikbaar. Afdeling Planning weet mij te vertellen dat in het systeem staat dat mijn nieuwe bank pas besteld is op (jawel!) 05-01-09. Iets wat volgens de brief al op 31-07-08 gebeurt had moeten zijn.Op 06-01-09 bel ik zelf nogmaals de service afdeling. Ik krijg alle excuses en ze geven toe dat er veel mis is gegaan. Het blijkt dat na de monteur ze de volledige klacht als afgehandeld hadden genoteerd. Echter had dit niets uit hoeven maken, gezien ze op 31-07-08 al schreven dat de nieuwe bank al besteld was! Uiteindelijk hebben ze nu een aanbod voor compensatie in de vorm van een tegoed bon van 50euro. Ze zeggen toe dit aanbod EN de bevestiging van de bestelling schriftelijk te zullen bevestigen.Ze schatten de levertijd in op 10weken.Zoals menig mens waarschijnlijk wel begrijpt, ik ben zeer ontevreden met de service! En ontevreden over het aanbod van 50euro om dit alles te compenseren.Wie heeft er ervaring met vergoedingen? is 25 euro (bij de eerste levering) redelijk voor een bank die ruim 2maanden te laat is? En is 50 euro redelijk om alle fouten na de eerste levering te compenseren?En wie heeft ervaring met de geschillencomissie? Maak ik via hun kans op een hogere vergoeding?Ik stel reacties zeer op prijs!Met vriendelijke groet, Lisanne