BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Feenstra

Bijdrage door gebruiker
28-04-2013
2 reacties
Hierbij wil ik laten weten dat ik al een jaar bezig ben met Feenstra en alleen maar ellende heb. Een jaar geleden heb ik een cv ketel laten plaatsen en een nieuwe radiator. Die radiator heeft al een jaar problemen en ik zit va 18 feb zonder in de woonkamer! Met zo'n winter die we hebben gehad is dat echt geen pretje. Feenstra heeft meerdere keren de verkeerde besteld waardoor ik letterlijk in de kou zit. Een tussenoplossing wil men niet van horen. Ik heb ten einde raad een klacht bij de directeur van Feenstra neergelegd. Helaas is mijn probleem nog steeds niet opgelost en ben het aardig zat aan het worden. Ik heb al een keer of 10-15 vrij moeten nemen omdat er een monteur langs kwam, veel tijd kwijt aan bellen/mailen met Feenstra. Wat een service zeg! Ben al 18 jaar klant, maar hier komen zeker geen 18 jaar meer bij.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.