BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Op zaterdag 29 augustus is Kassa weer terug op tv!

Failliete Energieflex

Bijdrage door gebruiker
28-10-2018
7 reacties
Geachte heer/mevrouw,
Sinds juni heb ik een jaarcontract bij Energieflex.
Daarom zijn er inmiddels 4 incasso's van 150euro geincasseerd.
Hiervan heb ik er 2 van gestorneerd,omdat tot op heden slechts 200 kuub gas heb verbruikt.
Daarnaast heb ik ongeveer 800 KWH stroom via een terugdraaiende meter aan hun geleverd.
Inmiddels heb ik een aanmaning voor die 2 gestorneerde incasso's.
In hoeverre kunnen ze mij nog verplichten die incasso's alsnog te betalen?
Mijn zorg is dat ik geen geld terug krijg van een failliete maatschappij.
Is die zorg terecht.
M.vr.gr. Theo Smits
[Redactie: persoonsgegevens verwijderd]
Delen:
Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Antwoorden (0)