BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Extra kosten kapotte gasmeter

Bijdrage door gebruiker
05-06-2020
9 reacties
Van mijn energieleverancier een veel hogere jaarrekening gekregen. De monteur laten komen voor onderhoud en toen bleek de beveiligingsklep voor de toevoer gasmeter kapot te zijn. Binnen twee uur stond Stedin voor de deur om dit te vervangen. Aangezien Stedin de eigenaar is van deze klep/gasmeter wil ik ze aansprakelijk stellen voor de extra kosten die dit misfunctioneren van de klep met zich mee heeft gebracht. Maar zowel Stedin als de leverancieer zijn telefonisch niet thuis. Ze willen niet betalen voor deze extra kosten, terwijl ik niet extra heb gestookt.En ook mijn maandelijkse premie is nu veel hoger.
Kan ik Stedin aansprakelijk stellen???
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.