BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Evolta/Oxxio, de ultieme consumentennachtmerrie!

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
04-03-2007
  •  
3 antwoorden
  •  

Sinds eind 2004 zijn wij steeds voor langere tijd in het buitenland en hebben ons huis verhuurd. De nieuwe huurder koos voor een andere leverancier en wij zegden Evolta op.

Vanaf dat moment is het onmogelijk gebleken de eindafrekening gespecificeerd te krijgen. In plaats daarvan reageert men niet, of nu, na twee jaar uiteindelijk via een deurwaarder. Evolta/Oxxio spreekt zich zelf tegen, zoals gezegd reageerde talloze malen niet op onze mail en bellen, doet maar wat en nu blijkt dat ze vanwege een failliesement van een van haar kantoren niet eens in staat is een eidafrekening te produceren.

Doordat wij vanuit het buitenland dit op moeten lossen kost het handenvol geld en blijft iedere vorm van recht uit. Ik heb nu belsoten desnoods een rechtzaak aan te gaan en de kosten daarvan inclusief het reizen op me te nemen. Ik laat me niet piepelen door zoveel okunden, arrogantie en de idee dat ik uiteindelijk zal zwichten voor de belachelijke gedrochtelijke struktuur van dit energie monster.

Alle post via Email is beschikbaar.

R.M.Tiemessen

www.alondrsailing.com/prive

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.