BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

essent conflict

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
13-02-2006
  •  
1 antwoord
  •  

Hallo,

Heeft iemand een tip hoe om te gaan met essent? Toen Essent een tijd geleden aangegeven heeft om per 1 januari per acceptgiro 1 euro te incasseren heb ik aangegeven dat ik automatisch wilde gaan betalen. Dit heeft Essent echter pas in december van dat jaar voor elkaar gekregen en ik heb een brief van hen van november 2005 dat ik de gemaakte kosten uiteraard terug kan vorderen omdat ik had aangegeven automatisch te betalen. Hier heb ik inmiddels 2x over gebeld met hen, beide keren werd mij verteld dat het geld teruggestort wordt, nu een derde keer gebeld en bij hen is de brief totaal niet bekend. Deze moet ik nu nogmaals aan hun terugsturen (een brief die nota bene door henzelf is verstuurd). Uiteraard geen antwoordnummer. Inmiddels ben ik dus 3 lange telefoongesprekken verder en ik kan brieven naar hen gaan schrijven? Is dit normaal? heeft iemand tips hoe hiermee om te gaan?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.