BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

essent beledigt zelfs bij de klantenservice,maar doet niks

Bijdrage door gebruiker
22-01-2004
3 reacties

We hebben ook zo veel problemen met essent.we kregen een eindafrekening en moesten voor stroom even 1700 euro bijbetalen.Ons hoogverbruiklijst geeft aan dat wij dat niet verbruiken,maar de meter geeft het wel aan?.nu hebben we heel veel spanningstoring in de elektra.(lampen die knipperen etc)En de ene dag hebben we bv 10verbruikt en andere dag zo 30.terwijl er niks meer aan stond.Weet iemand of dit er mee te maken kan hebben?Wel wordt er niks aan gedaan.Men zou namelijk een spanningsmeter plaatsen.Nooit wat weer gehoord.Evenals dat we nooit meer wat over de klacht van onze torenhoge rekening hebben gehoord.er wordt wel verwacht dat wij nu even 175 euro aan voorschot betalen per maand.We betalen essent nu 500 euro per maand en men laat ons gewoon doorbetalen terwijl wij op dit moment het verbruik niet hebben.Ze beloven van alles,maar doen niks.Ze zijn soms ronduit irritant en onbeleefd bij wat klantenservice heten mag.Tja wij waren misschien wel fraude aan het plegen en hadden misschien wel een wietplantage,maar ach;ze hadden hooguit 1 klacht per dag.Hoe lang kan essent hier mee doorgaan. en kunnen wisselingen in de stroom zorgen voor meer energieverbruik?En hoeft men daar niks aan te doen?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.