BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Essent al dagen onbereikbaar via de klantenservice via alle mogelijke opties.

Bijdrage door gebruiker
08-09-2022
6 reacties

Goedendag,

Ik heb gisteren mijn maandelijks verbruik van mijn energie bij Essent via de mail ontvangen. Ik zou afgelopen maand voor 1000141 kWh (€ 92.150,-) aan stroom verbruikt hebben. Daar waar ik normaal gesproken ongeveer 100 - 150 kWh per maand in de zomermaanden verbruik. Waarschijnlijk is deze fout in het verbruik van afgelopen maand ontstaan door het vervangen van de "slimme" meters in augustus j.l. door het bedrijf STEDIN.

Ik wil hierover in contact komen met Essent via de klantenservice, maar krijg dit bedrijf via geen enkele wijze te pakken.

Het is een verschil van bijna € 100.000,- op de maandnota. Gaan die energieprijzen toch wel erg hard omhoog de laatste tijd. Misschien dat jullie mij kunnen HELPEN?!

Met vriendelijke groet,

Niels Hogenstein
Burgh-Haamstede

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.