Als klant van Oxxio (met een gem. verbruik van c. 2000kwh pj) lukt het Oxxio sinds 1-2 jaar maar niet het volgende probleem structureel opgelost te krijgen: wij hebben nog een traditionele electriciteitsmeter maar die correspondeert niet met het systeem van Oxxio. Lees: onze Stedin meter I geeft dal tarief aan en meter II normaal tarief maar bij Oxxio is dat precies andersom. Op advies van de klantenservice van Oxxio hebben wij vervolgens de standen van de meters een keer zelf omgedraaid, dus het verbruik van meter I bij Oxxio meter II en vice versa. Vervolgens heeft klantenservice dat echter ook weer een keer omgedraaid. Oxxio schuift met kolommen, zet sommige kolommen gemakshalve op 0, vult bij andere kolommen zelfverzonnen cijfers in, etc. Het is vervuiling op vervuiling, 1 grote puinhoop die leidt tot torenhoge onjuiste rekeningen, en tot heel veel stress bij ons. In 2023 heeft klantenservice de door ons telefonisch doorgegeven meterstanden ook nog eens onjuist ingevoerd door aan het verbruikscijfer per ongeluk nog 1 extra cijfer toe te voegen waardoor wij een onjuiste jaarnota kregen van c. E. 40.000. Gelukkig is het ons gelukt dit na heel veel moeite uiteindelijk te laten corrigeren, maar ook nu gaat het weer mis en voert Oxxio onze meterstanden nog steeds structureel verkeerd in, bv. alleen voor juli een verbruik van 13.120kwh, een verbruik dat ruim 6,5 keer zo hoog is als ons gem. jaarverbruik. Oxxio doet zelf niks om het structureel op te lossen.
Laat een antwoord achter. Je kunt ook reageren op anderen. Lees onze spelregels.