Na een verhuizing heb ik een eindafrekening van EON gehad van 900 euro, ze gaven zelf toe dat mijn "slimme" meters niet goed werkten, moet ik hier voor opdraaien? Het gaat om een productfout die hun aanbieden.
Heb altijd netjes geld terug gekregen en nu moet ik opeens 900 euro bijbetalen.......
Hebben meer mensen hier ervaring mee?
Volgens mij (volgens de wet ook )is het hun fout en niet van mij!
Hebben jullie advies voor mij hoe ik dit moet aanpakken heb al wel contact gehad met het juristen loket?
Mvg Maya Dutina